Studying at UIUC - Reisverslagen van Sary Dekker - WaarBenJij.nu Studying at UIUC - Reisverslagen van Sary Dekker - WaarBenJij.nu
Studying at UIUC

From August until December of 2015 I will be studying at the University of Illinois at Urbana-Champaign (UIUC) as an exchange student!
After the semester is over, I will be staying with my parents on Aruba for 5 weeks before returning to the Netherlands.
Ready for an adventure! :D

Recente Reisverslagen:

19 September 2015

Alweer 5 weken in Amerika! :)

09 Augustus 2015

Nog een weekje...
Sary

Ik ga voor mijn studie vier maanden studeren aan de University of Illinois at Urbana-Champaign. Hiervoor ga ik een mooi reisverslag bijhouden, zodat mensen weten waar ik ben en wat ik allemaal uitspook zo ver van thuis!

Actief sinds 23 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1208

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 24 Januari 2016

Studying at UIUC

Landen bezocht: