Nog een weekje... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sary Dekker - WaarBenJij.nu Nog een weekje... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sary Dekker - WaarBenJij.nu

Nog een weekje...

Door: Sary Dekker

Blijf op de hoogte en volg Sary

09 Augustus 2015 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal! :)

Ik heb besloten om een blog bij te gaan houden, nadat ik meerdere verzoeken heb gehad van mensen hiervoor. Dus bij deze mijn eerste verhaal, een week voordat ik naar de Verenigde Staten vertrek.

Heel veel van mn voorbereidingen zijn inmiddels getroffen. Het was ontzettend veel geregel allemaal, maar ik ben een heel eind! Visum, ticket, huisvesting: allemaal geregeld! Nu mijn kamer nog op orde maken en inpakken. Oh en nog een stomme inenting krijgen, maar ja dat komt vast wel goed XD

Tja, meer is er nu niet echt te zeggen denk ik. Ik heb ontzettend veel zin in mijn reis, hoewel nu ook de paniekaanvallen met gedachtes als 'waarom doe ik dit eigenlijk?!' zijn begonnen. Ik heb er gelukkig wel het vertrouwen in dat het goed gaat komen en het een fantastisch half jaar gaat worden :)

Volgende blog komt vanuit de VS! Tot dan!

Liefs, Sary

Sary

Ik ga voor mijn studie vier maanden studeren aan de University of Illinois at Urbana-Champaign. Hiervoor ga ik een mooi reisverslag bijhouden, zodat mensen weten waar ik ben en wat ik allemaal uitspook zo ver van thuis!

Actief sinds 23 Juli 2015